1.     شروع

2.     W , L را بخوان

3.     Perimeter = (W + L)*2

4.     Area = W * L

5.     Area, Perimeter  را چاپ کن

6.     پایان

0

1-شروع:  

الف) یک پروژه #C از نوع کنسول در محیط VS ایجاد می کنیم.
ب) تمام متغیر هایی که در الگوریتم استفاده کرده ایم را در متد Main  به شکل زیر تعریف می کنیم.

static void Main(string[] args)

 {  //  تعریف متغیر های صحیح برای نگهداری مقادیر 

            int w, l, Perimeter, Area;

}



تبدیل سایر خطوط الگوریتم:

static void Main(string[] args)

        {

            int w, l, Perimeter, Area;


            // -----------------------------------------------------------------------------------    را بخوان   W , L  (2

            //  نمایش پیام برای دریافت طول

            Console.Write("Please enter a number for length:");

            w = int.Parse(Console.ReadLine());


            //  نمایش پیام برای دریافت عرض

            Console.Write("Please enter a number for width:");

            l = int.Parse(Console.ReadLine());

            // ---------------------------------------------------------------------------  Perimeter = (W + L)*2 (3


            // محاسبه محیط

            Perimeter = (w + l) * 2;



            // --------------------------------------------------------------------------------------   Area = W * L (4


            //  محاسبه مساحت

            Area = w * l;


            // ------------------------------------------------------------------------ را چاپ کن Perimeter , Area (5 


            Console.WriteLine("Perimeter is:{0}", Perimeter);

            Console.WriteLine("Area is:{0}", Area);

     //---------------------------------------------------------------------------------------------------------پایان (6

        }


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها